zondag 17 april 2011

H&M lipgloss nieuwe collectie en O.P.I melon of troy nagellak

Hey girls! Hier links zie je even een plaatje dat ik zelf bewerkt heb met tekst (die ik heb gestolen) maar dat is even off-topic want dit blog gaat over nagellak en lipgloss! Mijn twee favoriete make-up producten! Waarom? Omdat ik er gewoon niet tegenkan als ik mijn lippen over elkaar wrijf en het voelt droog en ruw en omdat ik gek ben op nagels lakken (zo lekker ontspannen).








H&M lipglossjes:
 

De bovenste is pink flamingo en de onderste is beige orchid, beide 95 cent. Ik vind de pigmentatie echt bagger (sorry H&M) maar ze ruiken lekker vanille-achtig, blijven goed zitten en glanzen heel mooi. Ook vind ik de verpakking zelf al 95 cent waard, zoo cute! Elk jaar in de tijd dat het warmer word hebben ze zulke cute lipglossjes en van die van vorig jaar heb ik de hele zomer lang van genoten. Nu stinken die van vorig jaar helaas wel (ze zijn overdatum) maar ik vind de verpakking leuk dus ik houd ze lekker! De nieuwe lipglossjes plakken alleen meer dan de oude.

O.P.I nagellak:

I love it! 
Dit is Melon of troy
Een prachtige zalm/meloen kleur waar ik erg blij mee ben, ik ga O.P.I sparen! Ik zat erg te twijfelen tussen deze en Royal flush blush maar ik heb al veel roze nagellak dus ik dacht ik ga voor deze! Er was 15% korting dus hij was 11 euro en ik vind hem elke cent waard (mijn moeder heeft betaald ;) 

Wat vind jij van O.P.I?
En (als je het gebruikt) welke kleur raad je me echt aan/af?

Greetz,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten