maandag 25 april 2011

slag in je haar

Hey!
Ik ben al heel lang op zoek naar een manier om dat perfecte naar binnen gekrulde Selena Gomez kapsel te krijgen, na een paar dingen uitgeprobeerd te hebben vond ik een manier:
1. Was je haar met je normale shampoo, zorg dat je haar GEEN klitten heeft voor je aan de slag gaat.
2. Als je onder de douche vandaan komt verdeel je je natte haar in twee plukken.
3. Pak de eerste pluk en draai hem naar achter, alsof je een doek uitwringt.
4. De gedraaide pluk klem je op je achterhoofd vast met een speld/klem (evt. met elastiek erbij).
5. Datzelfde doe je ook met de andere pluk.
6. Laat het zo lang mogelijk zitten totdat het droog is of fohn er overheen.
7. Smeer er wat styling mousse overheen (ik gebruik Elvive)
8. Haal het los en draai er met je handen nog even goed doorheen.

Het resultaat:


Hier wil ik zonder allemaal krultangen, krulspelden of andere lastige middelen dit effect mee bereiken: 



Nee, mijn haar ziet er niet hetzelfde uit, maar ik vind het een geslaagde poging. Alleen.... mijn haar pluist zo snel! Als je een andere manier hebt om deze look na te maken of een goede tip tegen mijn pluishaar hebt reageer dan even of link even een filmpje. Hoop dat jullie er wat aan hebben!
-xoxo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten