zondag 10 april 2011

Roddels en nagellak

Ja, bij fashion and beauty lovers is dit natuurlijk off-topic. Maar als jullie een beetje lifestyle ook leuk (of niet leuk) vinden gewoon reageren!

Bijna alle meiden hebben wel een keer geroddeld, waarom? Nou ik denk dat het komt doordat als we ons aan iets irriteren we dat graag in de groep willen gooien. Als ik met mijn friends heb over een ander meisje dan zeggen we altijd niet gemeen bedoeld maar gewoon om te kijken hoe we het moeten oplossen en wat precies het probleem is. Dat klinkt natuurlijk veel aardiger maar zodra je merkt dat mensen over jou roddelen kan dat behoorlijk hard aankomen. How to handle?

-Probeer te doen alsof je het niet hebt gehoord, als de meiden er achter komen dat je weet dat het over jou gaat denken ze al snel shi* ze is vast heel boos en soms gaan ze twijfelen of de vriendschap zo nog goed gaat komen. Als je je vriendin niet wilt verliezen ookal heeft ze een roddel over je vertelt kun je het dus het beste voor je houden.

-Play it safe! Als je ze hoort roddelen over bijv. dat je de laatste tijd wat bazig doet kun je naar je vriendin toegaan en zeggen 'Sorry voor die ene keer dat ik .........., ik kwam volgens mij een beetje bazig over maar dat was niet echt de bedoeling.'

-Vertel de waarheid. Als je vriendinnen vaker dan een keer over je hoort roddelen en je voelt je buiten gesloten kun je beter naar ze toe gaan en zeggen 'Ik heb jullie over mij horen roddelen, het maakt me niet uit ofzo maar als er iets is dat je stoort aan me kun je dat gewoon eerlijk zeggen tegen mij. Misschien kan ik het verbeteren.' Maar dan moet je er wel voor zorgen dat je met commentaar om kan gaan, want als ze dan iets zeggen wat ze aan je storen en je gaat ontkennen (ookal heb je gelijk) dan gaan ze waarschijnlijk alleen maar meer roddelen. Het beste is om bij commentaar gewoon te zeggen 'Sorry ik zal er de volgende keer op letten.'

Succes! Ik heb trouwens een nieuw lakje van catrice (te koop bij de kruidvat) en het is nummer 030 'Meet Me At Coral Island' Een hele mooie koraal kleur:


Ik ben zeer tevreden, hij dekt mooi zelfs na een laag maar ik heb er toch twee opgedaan voor de zekerheid. Hij glanst ook en catrice nagellak vind ik altijd zo'n heerlijk kwastje hebben. Deze kleur vond ik gewoon ideaal voor de warmere dagen!

-xxx-
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten